S
Header
            برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران                        به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان                        قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین                        درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی                        بازدید مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه از خدمت‌رسانی به زائران حسینی                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه            
کد خبر : 65983
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

انتخابات در هلال احمر، نماد مردم محور بودن این مجموعه است

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، فرآیند انتخابات در این جمعیت را نشانه‌ مردمی محور بودن این مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد، جمعیت با پشتوانه حضور و مشارکت مردم منسجم‌تر در مسیر خدمت گام بردارد.
جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 12:18
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
انتخابات در هلال احمر، نماد مردم محور بودن این مجموعه است نماینده ولی فقیه در هلال احمر در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، فرآیند انتخابات در این جمعیت را نشانه‌ مردمی محور بودن این مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد، جمعیت با پشتوانه حضور و مشارکت مردم منسجم‌تر در مسیر خدمت گام بردارد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/08/202408108585019471_Thum.jpg انتخابات,در,هلال,احمر،,نماد,مردم,محور,بودن,این,مجموعه,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، با تاکید بر اهمیت شفافیت و قانون‌مداری در فرآیند انتخابات، آن را مظهر مردم‌محور بودن در جمعیت هلال احمر برشمرد و افزود: برگزاری انتخابات سالم می‌تواند منشا تحول، رشد و تعالی در جمعیت هلال احمر شود.

وی گزارشات مطرح شده در نشست را که از سوی مجریان با تاکید بر افزایش مشارکت و قانون‌مداری عنوان شد، امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: انتخابات مظهر حضور مردم در جمعیت هلال احمر است. 

هلال‌احمر برخواسته از میان مردم است

حجت الاسلام و المسلمین معزی از فعالیت‌های دو بخش اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات قدردانی کرد. 

وی انتخابات مجامع را باتوجه به وظایف ساختاری این بخش مهم برشمرد و با ذکر برخی از مصادیق همچون قانون‌گذاری و انتخاب اعضای شورای عالی گفت: مسئولیت یک امتحان الهی است. مولفه مردم محور بودن جمعیت هلال احمر به معنی حقیقی، نتیجه یک انتخابات قانومند و سالم است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه با اشاره به وظایف خطیر هلال احمر در عرصه داخلی و بین‌المللی به مجریان و ناظران این انتخابات توصیه کرد که با آگاهی نسبت به قوانین و شرایط، از آرا صیانت نمایند، چرا که برگزیدگان این انتخابات در تصمیمات و برنامه‌های هلال تاثیرگذارند و  ترقی و تعالی این نهاد مردمی متکی به حضور گسترده واجدان شرایط و برگزاری انتخابات قانومند است.

وی این مهم را یک وظیف شرعی دانست و تاکید کرد که برگزاری انتخابات  قانومند افزایش اعتماد عمومی و ارتقای جایگاه این مجموعه را به دنبال دارد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه از برخی شعب اخذ را بازدید کرد و از خدمات فعالان در انتخابات قدردانی نمود. 

گفتنی است ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۸:۳۰‌ صبح روز جمعه اغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه یافت و در دوره اول این انتخابات، اعضای مجامع شهرستانی و بازرسی هلال‌احمر به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

 

8/9/2024 12:18:00 PM
آخرین اخبار