S
Header
            علم‌اندوزی نه تنها یک ضرورت اجتماعی، بلکه یک تکلیف دینی است                        پیام دین را با خدمت به مردم در جامعه ترویج کنیم                        برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران                        به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان                        قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین                        درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی            
کد خبر : 66002

قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در جمع نمازگزاران ستادی این مجموعه در ساختمان صلح جمعیت، فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول را تبریک و تهنیت گفت و بر لزوم بهره‌گیری از فضائل معنوی این ماه پربرکت تاکید کرد.
یکشنبه 18 شهریور 1403 ساعت 15:01
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین نماینده ولی فقیه در هلال احمر در جمع نمازگزاران ستادی این مجموعه در ساختمان صلح جمعیت، فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول را تبریک و تهنیت گفت و بر لزوم بهره‌گیری از فضائل معنوی این ماه پربرکت تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/09/202409100466258631_Thum.jpg قدردانی,نماینده,ولی,فقیه,از,خدمات,خانواده,بزرگ,هلال,احمر,در,اربعین nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در سخنان خود از خدمات خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین  علیه السلام در اجتماع میلیونی اربعین حسینی قدردانی نمود و آن را افتخاری برای این مجموعه خدمت‌گذار دانست. 

وی در سخنان خود به اعیاد پرفیض ماه ربیع‌الاول همچون، عید امامت و ولایت، هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه السلام اشاره کرد و بر  لزوم بهره‌گیری از سیره رفتار پیامبر اکرم (ص) و ائمه طهار تاکید کرد.

 نماینده رهبر معظم انقلاب با مرور وقایع صدر اسلام به نقش هدایت گر قرآن کریم در ادوار مختلف تاریخ اشاره کرد و گفت:  «قرآن» استوارترین برنامه برای ترقی و تعالی یک جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در  بخش دیگری از سخنان خود از برگزارکنندگان مراسمات سوگواری در ماه محرم و صفر در جمعیت هلال احمر قدردانی نمود.

بازخوانی واقعه هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه و اهمیت هفته وحدت در جهان اسلام از دیگر موضوعات مورد اشاره نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بود. 

 نماینده رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود خدمت مخلصانه، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی به زائران امام حسین  علیه السلام را یک توفیق بزرگ برشمرد و تصریح کرد: خدمت به خلق پس از یکتاپرستی، مهم ترین عبادت است. 

حجت الاسلام و المسلمین معزی به مشاهدات میدانی خود در سال‌های گذشته از خدمات جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در کشور عراق اشاره کرد و گفت: یقیناً خدمت به زائر امام حسین ثواب و پاداش الهی خواهد داشت.

9/8/2024 3:01:00 PM
آخرین اخبار