S
Header
            علم‌اندوزی نه تنها یک ضرورت اجتماعی، بلکه یک تکلیف دینی است                        پیام دین را با خدمت به مردم در جامعه ترویج کنیم                        برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران                        به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان                        قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین                        درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی            
کد خبر : 66003
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران

به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران درباره اولین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی در جمعیت هلال احمر توضیحاتی ارائه کرد.
سه‌شنبه 20 شهریور 1403 ساعت 15:05
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران درباره اولین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی در جمعیت هلال احمر توضیحاتی ارائه کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/09/202409107777877526_Thum.jpg به,روزرسانی,فعالیت,های,علمی,پژوهشی,به,ویژه,برای,جوانان nvhelal

پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در آستانه برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی در شهر مقدس مشهد، گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام والمسلمین پاشیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران، داشته است و جزئیاتی از اهداف و محورهای این نشست ارائه کرد‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین پاشیر با اشاره به اهداف این نشست گفت: این نشست با توجه به تاًییدات حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده محترم ولی فقیه در هلال احمر مبنی بر به روز رسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان و با هدف تدوین رشته‌های علوم انسانی برای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران برگزار می‌شود.

بنا به گفته وی تاریخ برگزاری این رویداد، شنبه و یکشنبه، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در سالن جلسات EOC مشهد مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران، ادامه داد: هدف اصلی ما از این نشست، ارتقاء سطح علمی و معارف دینی در قالب رشته‌های جدید علوم انسانی است که به نیازهای امروز جامعه، به‌ویژه در حوزه جمعیت هلال احمر و امداد و نجات، پاسخ دهد. 

وی با اشاره به نهادهایی که در این نشست همکاری دارند، افزود: این نشست به میزبانی معاونت فرهنگی و امور آموزشی پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و با همکاری موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران برگزار می‌شود ضمن آن که در این رویداد، جمعی از کارشناسان متخصص و اساتید حوزه و دانشگاه حضور خواهند داشت تا از تجربیات و دانش آنها در تدوین رشته‌های جدید بهره‌مند شویم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین پاشیر با اشاره به موضوعات اصلی این نشست تصریح کرد: محور اصلی این نشست، بررسی و پیشنهاد رشته‌های علوم انسانی است که بتوانند نیازهای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران را پوشش دهند. علاوه بر این، در حاشیه نشست، به بررسی تدوین یک دوره معارفی با عنوان "تک پودمان معارفی" خواهیم پرداخت. این دوره ویژه امدادگران طراحی می شود تا علاوه بر توانمندی‌های فنی، به تقویت معارف دینی آنها نیز پرداخته شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که این نشست زمینه‌ساز تدوین رشته‌های کاربردی و معارفی باشد که به ارتقای سطح علمی، فرهنگی و معارفی امدادگران و دانشجویان این حوزه کمک کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین پاشیر، در این باره گفت: امیدواریم که از نتایج این نشست بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های آینده استفاده کنیم و رشته‌های جدیدی را متناسب با نیازهای جامعه اسلامی و انسانی ارائه دهیم.

9/10/2024 3:05:00 PM
آخرین اخبار