S
Header
            درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی                        بازدید مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه از خدمت‌رسانی به زائران حسینی                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        پایگاه‌ها و موکب‌های فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی(ع) برپا شد                        اربعین، آغازی دیگر‌ برای یاری امام عالم                        اربعین نماد همبستگی جامعه اسلامی در آزادگی و ظلم‌ستیزی است            
کد خبر : 65075

پیام نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد پیامی صادر کرد.
جمعه 13 خرداد 1401 ساعت 10:14
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد پیامی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/06/202206100680288905_Thum.jpg پیام,نماینده,ولی‌فقیه,در,هلال‌احمر,به,مناسبت,سالروز,ارتحال,امام,خمینی,(ره) nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی این شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم 

چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با ایمان و اراده‌ای بی‌نظیر و پشتوانه مردمی، زمینه تداوم استبداد و خودکامگی یک نظام سیاسی مغرور را برهم زنند. 

اگر چه سی‌ و سه سال از رحلت جانسوز آن امام عظیم‌الشان می‌گذرد، اما هنوز داغ این فراق در دل‌های مردم مومن، عدالت‌خواه و ولایت‌مدار  ایران اسلامی تازه است.

امام خمینی (ره) یگانه فرزانه تاریخ، مجاهدی نمونه و بی‌بدیل بود که در برابر ظلم بپاخاست و تا استقرار جمهوری اسلامی حرکت عظیم انقلابی مردم را هدایت کرد. به واقع امام خمینی (ره) با تاسی از آموزه‌های الهی، سلوک علمی و عملی توانستند فصل نوینی از تاریخ حیات این کشور را ترسیم نماید. حکومتی را بنیان نهاد که آرزویی به قدمت تاریخ مبارزات حق طلبانه جامه تحقق پوشاند و مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود. بی‌شک آموزه‌ها و اندیشه‌هایی بنیانگذار جمهوری اسلامی  در تمام ادوار تاریخ حیات بخش جامعه اسلامی ماندگار است و ثمرات فراوانی خواهد داشت. 

امروز نیز امانت بزرگ امام خمینی در سی‌ و سومین سال خود بالنده و استوار در راه رسیدن به اهداف انقلاب‌اسلامی پیش می‌رود و کشتی انقلاب مسیر خود را ادامه می‌دهد. انقلاب اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اکنون بنای استواری است که بر سنگ بنای اندیشه‌های ماندگار حضرت امام (ره) و متکی به پشتیبانی ملت بزرگ ایران در راه پیشرفت و سرافرازی قدم بر می‌دارد. 

خورشید نهضت اسلامی و ارائه الگوی متفاوت از معیارهای تمدن غربی درخشنده در مسیر خود گام برمی‌دارد و  موجب بازتعریف هویت اسلامی و دمیدن روح خودباوری و خودکفایی در بخش گسترده‌ای از کشورهای اسلامی شده است.

اگر چه بایست به این نکته توجه داشت که  رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز اختلاف افکنی و ناامید ساختن مردم از آینده حرکت در مسیر پیشرفت جامعه و به سود ایران اسلامی عزیز نیست و باید مومنانه در مسیر وحدت و انسجام ملی گام برداشت. 

جمعیت میلیونی امدادگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان هلال‌احمر نیز بر خود وظیفه می‌داند تا با تاکید بر استمرار اندیشه روشن و بلند آن مرد الهی و میراث ماندگارش و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در این مسیر قدم بردارد. 

اینجانب سی و سومین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیشوای مستضعفان جهان امام خمینی (ره) و پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین پانزدهم خرداد را که مقدمه پیروزی نهضت اسلامی و فروپاشی نظام منفور شاهنشاهی گردید، به عموم مردم غیرتمند و شجاع ایران اسلامی به خصوص کارکنان، داوطلبان و همه‌ی زحمت‌کشان خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌نمایم و 

از خدای متعال برای ادامه‌ی این حرکت بزرگ و اتصال آن به قیام موعود آل محمد (ص) به دست رهبر معظم انقلاب استعانت می‌جوییم. 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر

6/3/2022 10:14:14 AM
آخرین اخبار