S
Header
کد خبر : 66019

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پی شهادت سید حسن نصرالله

سرویس اخبار
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
شنبه 7 مهر 1403 ساعت 15:10
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال احمر در پی شهادت سید حسن نصرالله نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/09/202409103126707641_Thum.jpg پیام,تسلیت,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,در,پی,شهادت,سید,حسن,نصرالله nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی، به این شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر با زیرپا گذاشتن همه قواعد انسانی  و بین‌المللی و در سکوت محض مدعیان شرم‌آور حقوق بشر، فرزندی از فرزندان مجاهد خمینی کبیر(ره) را به شهادت‌ رساند تا معلوم شود خط سرخ انقلاب اسلامی هم‌چنان زنده و پویا بر تارک حرکت‌های مجاهدانه انسان امروز می‌درخشد و مقاومت هرگز سر سازش با دنیای استکبار و شیطان بزرگ را نخواهد داشت.

اکنون سید مجاهدان، سیدحسن نصرالله عزیز نزد خدای خویش به مقام فرحین بما آتاهم الله‌ من فضله رسیده است.

اما از یکسو حسرت نبود او داغی بزرگ بر دل پیروان خمینی کبیر(ره) نهاد و از سوی دیگر طلیعه فتح و پیروزی در پی این سختی‌ها، در حال دمیدن است. 

راه، همان راه حسین یعنی راه جهاد و شهادت و محور این مسیر چهره درخشان دنیای اسلام یعنی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

اینجانب شهادت‌ سید مقاومت سیدحسن نصرالله را به پیشگاه حضرت‌ بقیةالله‌ الاعظم ارواحنافداه، مقام عظمای ولایت، همه مجاهدان فی سبیل الله و انسان‌های آزادی‌خواه تبریک و تعزیت می‌گویم.

باور همه ما آن است که سختی‌های بزرگ، پیام‌آور پیروزی‌های بی‌نظیر و نزدیک است؛ به امید زوال و اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی و بر افراشته‌شدن پرچم فلسطین بر سراسر سرزمین‌های اشغالی.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

هفتم مهرماه ۱۴۰۳

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

9/28/2024 3:10:00 PM
آخرین اخبار