S
Header
            درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی                        بازدید مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه از خدمت‌رسانی به زائران حسینی                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        پایگاه‌ها و موکب‌های فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی(ع) برپا شد                        اربعین، آغازی دیگر‌ برای یاری امام عالم                        اربعین نماد همبستگی جامعه اسلامی در آزادگی و ظلم‌ستیزی است            
کد خبر : 65954

دعوت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به شرکت مردم در انتخابات

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی ملت سرافراز ایران و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
پنج‌شنبه 7 تیر 1403 ساعت 09:43
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دعوت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به شرکت مردم در انتخابات نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پیامی ملت سرافراز ایران و خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر را به شرکت در انتخابات دعوت کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/06/202406107060771162_Thum.jpg دعوت,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,به,شرکت,مردم,در,انتخابات nvhelal

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران 

همکاران عزیز در جمعیت هلال احمر 

 

جمهوری اسلامی ایران امروز در آستانه یک فرصت تاریخی برای آغاز دوره‌ای جدید در پیشرفت و جهشی همه‌جانبه برای ایران عزیز هستیم. 

فرصتی که از دل انتخاباتی متفاوت و البته نابهنگام پدید آمد تا همراه با قلب‌هایی آکنده از غم شهادت‌ رییس‌جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی عزیز در پی حماسه تشییع باشکوه او و یاران شهیدش به فرموده رهبر معظم انقلاب، حماسه‌ای دیگر رقم بزنیم. 

آن‌چه در این میان بیشترین اهمیت را دارد حضور و مشارکت حداکثری آحاد جامعه در گستره انتخاباتی پاک، امن، اخلاقی و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی است.  

اینجانب همه ملت شریف ایران و به‌ویژه همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر را به مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌کنم و از همگان می‌خواهم برای مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی در این انتخابات سرنوشت‌ساز آن‌چه در توان دارند به‌کار ببرند. 

اولویت دوم، انتخاب فرد اصلح است. ملاک‌ها روشن و در اختیار همگان قرار دارد. بدیهی است اقتدار این نهاد مردمی طبق دستورالعمل جمعیت جهانی صلیب سرخ متکی به اصول بی‌طرفی و استقلال این مجموعه و دوری از سیاست‌زدگی و مسائل جناحی است. از این رو توصیه می‌کنم که همه بخش‌های جمعیت هلال احمر تا پایان انتخابات  در رعایت این اصل مهم اهتمام ورزیده و از ورود و فراهم‌سازی امکانات در  طرفداری یا تخریب هر یک از نامزدهای محترم، خودداری کنند. 

از پیشگاه خداوند متعال  برای ایران عزیز سربلندی عزتمندانه در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی، برای رهبر معظم انقلاب اسلامی طول عمر و اقتدار فزاینده و برای رئیس جمهور آینده توفیق خدمت به مردم شریف و نجیب ایران خواستارم. 

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی 

عبدالحسین معزی  

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

6/27/2024 9:43:00 AM
آخرین اخبار