S
Header
            درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی                        بازدید مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه از خدمت‌رسانی به زائران حسینی                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        پایگاه‌ها و موکب‌های فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی(ع) برپا شد                        اربعین، آغازی دیگر‌ برای یاری امام عالم                        اربعین نماد همبستگی جامعه اسلامی در آزادگی و ظلم‌ستیزی است            
کد خبر : 65616

داوطلبی؛ مسلکی عاشقانه

سرویس اخبار
"داوطلبی" یک سبک زندگیست، سبکی عاشق گونه که در آن مجنون خدمت می‌شوی و هر چه بیشتر عاشقی کنی شیفته‌تر خواهی شد. این عشق تا جایی تو را به دنبال خود می‌کشد که واله و شیدایش می‌شوی و شب و روز و آرام و قرارت را از دست می‌دهی! و این انتهای عاشقی است که تو را، راهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر می‌کند.
دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 20:43
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
داوطلبی؛ مسلکی عاشقانه "داوطلبی" یک سبک زندگیست، سبکی عاشق گونه که در آن مجنون خدمت می‌شوی و هر چه بیشتر عاشقی کنی شیفته‌تر خواهی شد. این عشق تا جایی تو را به دنبال خود می‌کشد که واله و شیدایش می‌شوی و شب و روز و آرام و قرارت را از دست می‌دهی! و این انتهای عاشقی است که تو را، راهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر می‌کند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/10/202310124038440238_Thum.png داوطلبی؛,مسلکی,عاشقانه nvhelal

سازمانی سراسر عشق و دلباختگی. فرقی ندارد چه جایگاهی داری و یا چه تحصیلات و پست و مقامی. اینجا که می‌رسی، جامه سرخ و سپید هلال مهرورزی بر تن می‌کنی و وارد میدان عاشقی می‌شوی و حال اما چه زیباست عشقی که با عشق به ارباب بی کفن عجین شده است. پیوند این عشق زمینی و آسمانی، تو را راهی عشق اعلای الهی می‌کند.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با همراهی اعضا و خیرین خود که همچون خانواده‌ای سخاوتمند و مهربان گرد هم آمدند، در طول ماه محرم و صفر غوغا کردند؛ از دهه ابتدایی محرم و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی گرفته تا اهدای خون و اجرای دیگر برنامه‌های بشردوستانه به وسعت ایران سرافراز...

کار اما در اینجا متوقف نشد و عملیات بزرگ اربعین حسینی(ع)، وسعت خدمات عام‌المنفعه این سازمان را از مرزهای جغرافیایی وسیع‌تر کرد و تا کشور عراق پهنه گستراند.

در ابتدای مسیر، با اجرای پویش مرهم زائر ۲ و جمع‌آوری داروهای مازاد و اقلام مصرفی برای استفاده در مراسم اربعین از طریق برپایی ۹۱۸ پایگاه و مشارکت بی‌نظیر مردم عزیزمان، مقدمات عملیات مهیا شد.

سازمان داوطلبان همچنین با پشتیبانی ستادی استان‌های مرزی و ارائه خدمات داوطلبانه به زائرین اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی، در قالب طرح زائر یار به زوار کربلا خدمت رسانی کرد.

ایجاد تونل سرد و سایه‌بان مهربانی، نقل و انتقال زائرین سالمند و کم توان با ویلچرهای برقی و دستی، برپایی ایستگاه‌های سلامت همراه با ویزیت رایگان پزشکان داوطلب، توزیع غذای گرم و پذیرایی از زوار، توزیع ماسک و بسته‌های بهداشتی و فرهنگی نیز گوشه دیگری از اقدامات سازمان داوطلبان در ماه صفر بود.

اعزام کاروان ۱۰ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور به کربلای معلی و نجف اشرف که اعضای آن را فعالان طرح مبارک ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور تشکیل داده بودند، نیز ادامه داستان عاشقی این سازمان بود.

و اما این نیز پایان خدمت نبود

روز پایانی ماه صفر و حضور دلدادگان عاشق در بارگاه ملکوتی امام رئوف، اعضای سازمان داوطلبان را واداشت تا از رنج سفر این عزیزان بکاهند.

سازمان داوطلبان با اجرای طرح حرم مهرورزی و با ارائه خدماتی مانند حمل زوار سالمند حرم رضوی با ویلچر از طریق همیاری با سازمان جوانان و علاوه بر آن،حضور فعال پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران داوطلب در موکب های درمانی مسیرهای منتهی به حرم مطهر و ارائه خدمت به زوار امام رضا (ع)، در آخرین روز ماه صفر نیز با همان عشق و انگیزه و توان خدمت روز اول این ماه حزن و اندوه اهل بیت (ع) ظاهر شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به همراه بدنه داوطلبی چند میلیونی خود، همواره در راستای خدمت به جامعه فعالیت داشته و هر روز نیز عضو جدید می‌پذیرد تا خانواده‌ای بزرگتر گرد هم آورد.

 

وحید سلیمی‌

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

 

10/2/2023 8:43:00 PM
آخرین اخبار