S
Header
            توجه به فراگیری آموزش های تخصصی، اعتقادی و فرهنگی امدادگران ضروری است                        دکتر یاسر احمدوند به عنوان مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت منصوب شد                        مسئولیت، یک امانت الهی است، به عهد خود با مردم پایبند باشیم                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به رئیس جمعیت در پی سفر به لبنان                        لباس روحانی، نماد خدمت به مردم است                        اعلام آمادگی کانون‌های طلاب هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به جنگ‌زدگان لبنانی                        ضرورت ترویج روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه                        هلال احمر باید جلودار و پیشرو در خدمتگزاری به جامعه باشد                        شهدا در مسیر و مکتب عاشورا گام برداشتند                        روحانیت باید با خلاقیت و نوآوری به نیازهای جوانان پاسخ دهد            
کد خبر : 65599
با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر

نشست بررسی جزئیات برگزاری همایش اخلاق امدادگری برگزار شد

سرویس اخبار
چهل و دومین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین معزی و با حضور اعضا برگزار شد.
چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 15:01
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نشست بررسی جزئیات برگزاری همایش اخلاق امدادگری برگزار شد چهل و دومین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر به ریاست حجت الاسلام والمسلمین معزی و با حضور اعضا برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/09/202309106400206836_Thum.jpg نشست,بررسی,جزئیات,برگزاری,همایش,اخلاق,امدادگری,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه؛ در این نشست حاضران به بررسی جزئیات همایش اخلاق امدادگری پرداختند. 

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی، رئیس شورای فرهنگی جمعیت هلال‌احمر برگزاری این همایش علمی را یک دغدغه چند ساله برشمرد و گفت: برگزاری این همایش می‌تواند زمینه ارتقای فرهنگ دینیِ اعضای جمعیت هلال احمر را فراهم سازد و امیدواریم همایش نقطه عطف و تاثیرگذار ارتقاء اخلاق حرفه‌ای امدادگران و جامعه هدف جمعیت هلال احمر باشد. 

بنا به گفته وی در حاشیه این همایش تصاویری هنرمندانه از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر با مضامین امداداخلاقی نیز منتشر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح ابعاد مختلف فرهنگی فعالیت‌های هلال احمر در موسم اربعین حسینی، خدمت به زائران امام حسین علیه السلام را ، حرکتی ارزشمند خواند و از عوامل درمانی بهداشتی حج 1402 تقدیر کرد.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر در ادامه از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات قرآن در این مجموعه نیز قدردانی کرد و گفت: باید تلاش کرد فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج کرد‌.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این نشست برگزاری همایش علمی اخلاق امدادگری از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر را حرکتی نو و اثرگذار بر شمرد و گفت: به منظور برگزاری بی‌نقص این همایش آماده همکاری‌های لازم هستیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین طه موسوی دبیر اجرایی همایش نیز در این نشست به ارائه آخرین جزئیات در خصوص همایش اخلاق امدادگری پرداخت و گفت: تاکنون ۹ پیش‌نشست پیرامون این همایش برگزار شده است‌.

 وی گفت: ۷۴ مورد چکیده و مقاله به این همایش ارسال شده است که ۳۰ مورد آن مورد پذیرش قرار گرفت و مقالات برگزیده در نشریه علمی و پژوهشی امداد و نجات چاپ و همچنین در ISC ارایه می شود، بهره‌گیری از مقالات و یادداشت‌های مدیران ارشد وعملیاتی و همچنین حضور برخی از مقامات بین المللی فدراسیون صلیب‌سرخ به صورت حضوری و برخط در این همایش از دیگر موضوعات مربوطه است. 

در آغاز این نشست نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر شیخ الاسلامی‌به ارائه گزارشی از مصوبات جلسه پیشین شورای فرهنگی پرداخت و از همکاری ریاست جمعیت هلال احمر احمر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که همایش «اخلاق امدادگری» به همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر و با همکاری  پژوهشکدۀ اخلاق ومعنویت دفتر تبلیغات اسلامی، ۲۴ مهرماه در پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می‌شود.

9/27/2023 3:01:00 PM
آخرین اخبار