اعلام آمادگی کانون‌های طلاب هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به جنگ‌زدگان لبنانی

کانون‌های طلاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای خدمت به جنگ‌زدگان لبنانی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در تشریح این اقدام بشردوستانه گفت: امروز دفاع از ملت‌های مظلوم غزه و لبنان و انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی یک تکلیف اسلامی و  انسانی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین بختی با اشاره به عبور و نقض قواعد بین‌المللی و حقوق بشردوستانه از سوی رژیم صهیونسیتی افزود: این رژیم غاصب بارها بر خلاف اصول بدیهی و آشکار قوانین جنگی، اقدام به کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان کرده است.

وی دفاع از این ملت مظلوم را وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی تمام آزادی‌خواهان جهان برشمرد و افزود: کانون طلاب جمعیت هلال احمر آمادگی دارد در راستای کمک به مجروحین و جنگ زدگان لبنانی و بر اساس وظیفه ذاتی خود و محوریت قرار دادن اصول هفتگانه صلیب سرخ، در حوزه کمک‌های بشردوستانه به مردم آلام دیده کشور لبنان امداد‌رسانی کند. 

به گفته وی، در همین راستا و با توجه به اعلام امادگی این کانون‌ها، سازمان جوانان تصمیم دارد تا با ساماندهی تیم طاها (طلبه آماده هلال احمری) و اعضای کانون طلاب در قالب تیم‌های روانشناسی اسلامی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی، برپایی قرارگاه‌های فرهنگی،مذهبی ،سازندگی و موکب‌های خدمت رسان به متاثرین از جنگ امدادرسانی کند.

حجت الاسلام والمسلمین بختی، بار دیگر این اقدامات را یک وظیفه اسلامی و انسانی دانست و بر لزوم حمایت از ملت‌های مظلوم تاکید کرد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava