دیدار صمیمانه نماینده رهبر معظم انقلاب باائمه جماعات هلال احمر فارس

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه سفر خود به استان فارس با ائمه جماعات و رابطین فرهنگی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

‌ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی در این دیدار  بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی- دینی در جامعه تاکید کرد. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آغاز سخنان خود دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) را تبریک گفت و بر ضرورت بهره‌گیری از ایام مبارک تاکید کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه بر ضرورت ارتباط مستمر روحانیون با مردم و جامعه مخاطب نیز تاکید کرد و تصریح کرد: ائمه جماعات در جمعیت هلال‌احمر نیز باید با بیان مسائل عقیدتی و معرفتی به اعضای جوان، داوطلب و کارکنان هلال‌احمر در ارتقاء فرهنگ دینی در این مجموعه مشارکت کنند. 

وی در این‌باره خاطرنشان کرد: توصیه من به نمایندگان دفاتر و ائمه جماعات ارتباط مستمر با جوانان داوطلب و گفت‌وگو و برگزاری جلسات با آنان است. 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه  طلاب روحانیون نیازمند افزایش سطح آگاهی و  دانش خود در هر مقطع و هر جایگاهی هستند، افزود: یک روحانی  باید برای آگاهی دادن و تبلیغ دین از هر فرصتی برای مطالعه و بروز رسانی اطلاعات خود متناسب با نیاز جامعه استفاده کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در  این دیدار تاکید کرد که وظیفه اصلی روحانیت تبلیغ و رساندن پیام دین است.  

  وی همچنین بر ضرورت فرهنگ‌سازی و ترویج اقامه نماز در جمعیت هلال احمر نیز تاکید کرد و فراهم‌کردن زمینه‌های برپا داشتن این فریضه الهی را یک وظیفه دینی برشمرد. 

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بهادری جهرمی نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ائمه جماعات و رابطین فرهنگی پرداخت.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava