S
Header
کد خبر : 62462
در آستانه مرحله دوم فراخوان جمعیت هلال احمر در کمک رسانی به مردم رنج دیده میانمار

مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ده میلیارد ریال به این امر اختصاص دادند.

سرویس اخبار
به دنبال حمایت ویژه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از مسلمانان، آوارگان و مردم مظلوم میانمار و کمک یک میلیارد تومانی معظم له در پی درخواست رییس جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه در این جمعیت، حجت الاسلام والمسلمین معزی با صدور پیامی از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قدردانی کرد.
چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 13:19
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ده میلیارد ریال به این امر اختصاص دادند. به دنبال حمایت ویژه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از مسلمانان، آوارگان و مردم مظلوم میانمار و کمک یک میلیارد تومانی معظم له در پی درخواست رییس جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه در این جمعیت، حجت الاسلام والمسلمین معزی با صدور پیامی از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قدردانی کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2016/12/201612106646833270_Thum.jpg مقام,معظم,رهبری,(مدظله,العالی,),ده,میلیارد,ریال,به,این,امر,اختصاص,دادند. nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(زید عزه(

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم؛

احتراما همانگونه که استحضار دارید در پی اقدامات جنایتکارانه و نسلکشی دولت میانمار، متاسفانه شاهد آوارگی و کشتار چند باره مردم مظلوم و مسلمان این کشور بوده و هستیم و بی تردید توجه وعنایت ویژه جنابعالی در کمک و حمایت مادی و معنوی از این مردم بی پناه و آواره می تواند از رنج ها، دردها و آلام آنان کاسته و مسیر را برای حمایت های بیشتر دلسوزان در جهت کمک به این مردم مستضعف فراهم آورد.
لذا بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مراتب سپاسگزاری و تشکر خود و جمعیت هلال احمر را در اجابت درخواست کمک از این مردم مظلوم تقدیم می نمایم.

بی شک عنایت مهر آمیز حضرتعالی به مردم رنج دیده میانمار در آغاز مرحله دوم فراخوان جمعیت هلال احمر از مردم شریف ایران در کمک رساندن به این مظلومان ، راهنما و مشوق خواهد بود و اطمینان دارم که این امر موجب جلب توجه جامعه جهانی و دولت ها نسبت به وقوع فاجعه انسانی در منطقه و تلاش بیشتر مسئولان و همکاران خدوم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خواهد شد تا نسبت به جلب و ارسال کمک های مردمی در حمایت از مظلومان و مستضعفان همچون گذشته بیشتر و جدی تر همت گمارند.

با تقدیم احترام

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر


لازم به یادآوری است فراخوان مرحله دوم جمع آوری کمک های نقدی برای کمک به مسلمانان میانمار ، از روزپنج شنبه مورخ 7/7/96 لغایت پایان روز 5/8/96 می باشد.

10/18/2017 1:19:50 PM
آخرین اخبار