S
Header
کد خبر : 62460
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد

از تمام ظرفیت های هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران اربعین استفاده کنیم

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را بهترین و ارزشمندترین فرصت برای تبلیغ مظلومیت امام حسین(ع) و ابلاغ پیام قیام عاشورا دانست.
یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 17:17
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
از تمام ظرفیت های هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران اربعین استفاده کنیم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را بهترین و ارزشمندترین فرصت برای تبلیغ مظلومیت امام حسین(ع) و ابلاغ پیام قیام عاشورا دانست. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/10/201710108205206883_Thum.jpg از,تمام,ظرفیت,های,هلال,احمر,برای,خدمات,رسانی,به,زائران,اربعین,استفاده,کنیم nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت نیا در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) در سالن جلسات هلال احمر خوزستان اظهار کرد: اربعین فرصت مناسبی است که خداوند به برکت اهل بیت(ع) پیش روی ما قرار داده و یکی از نشانه های شیعه است.

وی با اشاره به ضرورت تبلیغ پیام قیام عاشورا و مظلومیت امام حسین(ع)، افزود: راهپیمایی اربعین حسینی بهترین و ارزشمندترین فرصت برای تبلیغ مظلومیت امام حسین(ع) و ابلاغ پیام قیام عاشورا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: اهل بیت(علیهم السلام) موفق شدند مظلومیت خود را به مردم نشان دهند و امام حسین(ع) هم تا آخرین لحظه زندگی شان از اعلام رسالت خویش و خواندن خطبه کوتاه نیامدند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا گفت: دشمنان اهل بیت انتظار داشتند که قیام کربلا در نطفه خفه شود و در همان جا باقی بماند اما با وجود امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) قیام عاشورا و حادثه عظیم کربلا جهانی شد و امروز مثل نگینی درخشان در تاریخ اسلام است به طوری که همه جا نام و یاد اباعبدالله است اما اثری از دشمنان امام حسین نمانده و این حکمت و خواست خدا است.

وی با اشاره به حمله ارتش میانمار به مسلمانان ایالت روهینگیای این کشور و راندن آنها از میانمار و وضعیت اسف بار آنها به دلیل مسلمان بودن یادآور شد: در میانمار مظلومیت به اوج خود رسیده و فلسفه کل یوم عاشورا کل ارض کربلا همیشه کمک به مظلوم و ایستادن در برابر ظلم است و باید با تمام وجود در برابر ظالمان بایستیم و یار مظلومان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ما از هر مظلومی در هر گوشه دنیا با هر رنگ و مذهب و نژادی دفاع می کنیم اما از کیان اسلام و حریم اهل بیت (ع) با همه وجود دفاع می کنیم.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت خدمات رسانی کامل به زائران اربعین حسینی، تأکید کرد: زائران باید بتوانند از خدمات هلال احمر بهره مند شوند و روسای شعب هلال احمر باید از همه ظرفیت های هلال احمر برای خدمات رسانی به زائران اباعبدالله استفاده کنند، چون زائران اباعبدالله با مشافران نوروزی فرق دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا گفت: نباید در برابر زائران اباعبدالله کوتاهی کنیم و باید برای خدمت به آنها سنگ تمام بگذاریم.

 

10/15/2017 5:17:40 PM
آخرین اخبار