Print Logo
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 10:25

ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا برای مؤمنین


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست شورای فرهنگی جمعیت استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری سرخ پوشان در انتخابات گفت:حضور پرشور و شکوه سرخ پوشان جمعیت در تمامی برنامه های سیاسی، فرهنگی و عبادی موجب دیده شدن جمعیت و جلب نگاه مثبت مردم به این نهاد همیشه پر افتخار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باتوجه به نزدیک شدن ایام مبارک ماه رمضان غبار روبی نمازخانه و تجهیز کردن آن  از امور مهم و حائز اهمیتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: غبارروبی و نظافت نمازخانه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اقدامی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کار نه تنها به منظور زیباسازی و تمیز کردن فضای فیزیکی انجام می‌شود، بلکه بعد معنوی و روحانی عمیقی نیز دارد. ماه رمضان، ماهی است که مؤمنین به عنوان مهمانان خدا شناخته می‌شوند. تمیز کردن نمازخانه نشان دهنده احترام و پذیرایی شایسته از این مهمانان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان که ماه بیدارى و هوشیارى و عبادت و خودسازى است  باید همه ما در تقویت ارتباط خویش با خداوند مهربان، تلاش مضاعف از خود نشان داده و در آخرین روزهای ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان، شرایط را برای همگان آماده کنیم تا بتوانند از این ماه مبارک فیض ببرند.

مسعود مثنوی ادامه داد :با نزدیک شدن به ایام نوروز ،آماده سازی ایستگاه های مسافرین نوروز ،تجهیز و آماده سازی پایگاه های امدادی استان ، ارائه آموزشهای امدادی و ... از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی می باشد.