Print Logo
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در جمع جوانان کرمان دوشنبه 20 آذر 1402 ساعت 18:58

با حضور موثر در فعالیت های هلال احمر، سودمند، اثربخش و امیدآفرین باشید


حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه سفر خود به کرمان با حضور در جمع جوانان این استان با بررسی آیات و روایات مختلف به تبیین مساله خدمت سودبخش از نگاه دین پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در این همایش که به منظور تقدیر از کارکنان و اعضای فعال جمعیت هلال احمر سراسر استان کرمان به میزبانی خانه داوطلب گروه صنعتی بارز برگزار شده بود، بر لزوم انجام اقدامات خیرخواهانه و سودمندانه تاکید کرد‌.

وی با قدردانی از عملکرد جوانان جمعیت هلال احمر در فعالیت‌های متعدد خیرخواهانه و خداپسندانه تصریح کرد: فعالیت جوانان در هلال احمر یک فعالیت سودمند و امیدبخش‌ است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه خدمت در آموزه‌های اسلامی یک عبادت است، افزود: مومنان خدمت‌گزار یکدیگر هستند، معصومین همواره بر خدمت‌گزاری بی منت تاکید داشته‌اند و اندیشه سردار شهید سلیمانی نیز بر گرفته از سیره معصومین (ع) بوده است.

وی سردار شهید سلیمانی را یک شهید زنده در قلب مردم ایران و آزادیخواه جهان معرفی کرد و افزود: امروز سردار شهید سلیمانی در قلب و روح مردم غزه زنده است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی، جمعیت هلال احمر  را یک نهاد سودمند و خدمت‌گزار معرفی کرد و افزود: در جمعیت هلال‌احمر هدف این است که بتوانیم در پرتو کرامت انسانی خدمات خود را به دردمندان و نیازمندان ارائه دهیم.

وی در ادامه این مجموعه را یک جمعیت هویت‌ساز برشمرد و تصریح کرد: بارزه‌ی اصلی فعالیت‌های هلال احمر در هلال احمر خدمت به دیگری است، امری سودمند، امیدبخش و خداپسندانه که در دین‌ مبین اسلام برآن تاکید بسیار شده است. 

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر، در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از خدمات شبانه‌روزی خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر قدردانی کرد.