Print Logo
یکشنبه 28 آبان 1402 ساعت 13:40

پیام رئیس هلال احمر به مناسبت گرامیداشت روز پرستار


رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی، فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت،  در متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«روز پرستار» پُرمفهوم‌ترین تمثیل برای «سالروز ولادت مبارک حضرت زینب (سلام الله علیها)» است که فضائلی نظیر فداکاری و صبر بخشی از کمال ایشان بود و بی‌شک الگو گرفتنِ پرستاران ارجمند از سیره عقیله بنی‌هاشم نیکوترین سرمشق برای آنان در تکلیف مقدس خدمت به بیماران است.
از دوره هشت ساله دفاع مقدس تا دوره شیوع ویروس کرونا و در اربعین‌های حسینی تا مناسک حج و سوانح پرخسارت، ایثار و حماسه‌آفرینی پرستاران بر پیشانی بهداشت و درمان کشور درخشیده است تا امروز قدر و منزلت آنان را بیش از پیش درک کنیم.
تلاش خداپسندانه پرستاران در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها تسلی‌بخش حال دردمندان است و خدا را شاکریم که حضور موثر پرستاران گرامی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جمعیت هلال احمر، به قدم‌های ما در اجرای رسالت تسکین آلام انسان‌ها قوت و قداست بخشیده است.
سالروز ولادت مبارک حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار را به پرستاران ساعی و زحمت‌کش کشور و جمعیت هلال احمر تبریک می‌گویم و سلامت و توفیق روزافزون همه آنان را از خداوند متعال خواستارم.


پیرحسین کولیوند
رئیس جمعیت هلال احمر