Print Logo
دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر دوشنبه 10 مهر 1402 ساعت 17:33

هلال‌احمر ایران همیشه آماده کمک به افراد نیازمند است


دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر ضمن تقدیر و قدردانی از حضور و خدمات هلال‌احمر ایران در مراسم اربعین حسینی (ع)، گفت: هلال‌احمر ایران همیشه آماده کمک به افراد نیازمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای رئیس

از طرف فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، مایۀ افتخار اینجانب است مراتب درود و احترام خود را خدمت جنابعالی، کارکنان، داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ابلاغ نمایم.

جمعیت هلال احمر ایران، به عنوان عضو برجستة فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، یک جمعیت ملی کلیدی شناخته می‌شود که همیشه آمادۀ کمک به افراد نیازمند حمایت است. اقدامات و فعالیت‌های جمعیت ملی شما در بالاترین سطح جهت پاسخ به سوانح و بحران‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی انجام می‌پذیرد.

در سال جاری، با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، به عنوان یکی از بزرگترین تجمعات انبوه، در شهر مقدس کربلا شاهد حضور (شبانه‌روزی) کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایران برای ارائه خدمات ارزشمند بشردوستانه به حاضرین در این تجمع انبوه بودیم.

فعالیت جمعیت هلال‌احمر ایران در سوانح و حوادث بزرگ منجر گردیده است تا جمعیت ملی شما بتواند در چنین تجمعات انبوهی حمایت مناسب را به عمل آورد. کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایران به طور مستمر توانمندی‌های خود را به واسطۀ درس‌های فراگرفته شده از تجربیات قبلی بهبود می‌بخشند، به طوری که آن‌ها قادر به پیشگیری، مقابله و کنترل هر گونه چالش ناشی از تجمعات انبوه هستند.

بنابراین، مایلم به عنوان عضوی از فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر فرصت را غنیمت شمرده و مراتب تشکر و قدردانی خود را به جنابعالی به خاطر مدیریت حمایت‌های بشردوستانه کلیدی از افراد حاضر در تجمعات انبوه اعلام نمایم. خواهشمند است مراتب تشکر و قدردانی اینجانب را به کارکنان، اعضای جوان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران که در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) خدمت‌رسانی نمودند، ابلاغ فرمائید.

با احترام

جاگان چاپاگان

دبیرکل فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر