Print Logo
حجت الاسلام و المسلمین معزی در جلسه شورای اداری قم  یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 18:48

خدمت در جمعیت هلال احمر نعمت بزرگی است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ شورای اداری جمعیت هلال احمر قم با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام والمسلمین معزی برگزار شد.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در ایام شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام و دهه محرم قرار داریم گفت: از ویژگی های شیعیان عزاداری در این ایام است.

وی با اشاره به سخن امام حسین علیه السلام که فرموده اند؛ "حاجت مردم برای انسان نعمتی از نعمت های خداست: تصریح کرد: اگر در جایگاهی قرار گرفته ایم که مردم نیازمند به ما مراجعه می کنند، رجوع نیازمندان به ما نعمتی از نعمت های بی شمار پروردگار متعال است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم که در محل خدمت به مردم و در هلال احمر قرار گرفتیم و این لطف بسیار بزرگی است.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام و المسلین ضمن تقدیر از تلاش های دکتر محمد گل فشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و رئیس نماینده ولی فقیه در جمعیت استان به تشریح آغاز فعالیت های کانون طلاب سازمان جوانان هلال احمر در اردوهای کشوری انزلی پرداخت.

گفتنی است، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در این جلسه، فعالیت های ایام محرم جمعیت و برپایی هیات رهروان حضرت علی اکبر علیه السلام جوانان را تشریح کرد.